Діяльність євроклубу

Участь у Другому Всеукраїнському форумі молодіжної дипломатії
                      09.042009 - м. Кременчук
                      16.042009 - м. Київ
Участь у проекті ЕМП - Ukraine Inter - Rail “Діалог між культурами - шлях до толерантності та демократії”
                      02.05.2009 - м. Черкаси
Участь у національному змаганні серед школярів з Європейської інтеграції.
Перший етап - квітень - травень 2009 - мережа Інтернет
Організація ліцейного конкурсу “Кроки в Європейське співтовариство”
                      травень 2009
Участь в обласному форумі Євроклубів
                      02-03.05.2009 - м. Золочів, Львівська обл.
Святкування Дня Європи в ліцеї
                      22.05. 2009р



День eTwinning у ліцеї (в рамках святкування 10-річчя програми)

7 травня ітвіннери з усіх країн Європи відзначали День eTwinning в рамках святкування 10-річчя програми.

У ліцеї теж не забули про цю визначну подію. Першим заходом став художній марафон, у якому взяли участь представники команд-учасниць проектів. Вони працювали над створенням вітальних постерів до свята. Учні ІІІ-М курсу на згадку про ювілей програми - створили яскравий малюнок на бетонній стіні, яку тепер прикрашає емблема eTwinning. А після другої пари ліцеїсти зібралися   на подвір’ї, де відбулося урочисте дійство запуску в небо синьо-жовтих  кульок з емблемою свята. Над дизайном емблеми працювала Дарина Санжаровська (ІІ-м курс).

І на завершення свята ліцеїсти поласували іменинним тортом. Усі заходи знімались на камеру, щоб створити вітальний відеоролик, який було викладено в Інтернет 7 травня. Саме  в цей день ітвінери з усих країн Європи вийшли в мережу зі своїми відеозвітами про День eTwinning. Автором відеоролику є Дарина Санжаровська.


 

Великий світ маленького мистецтва.

Сьогодні писанкарство набуває колишнього розвою, відроджуються забуті техніки, з'являються нові майстри. Адже писанка - це один з найкращих та найдовершеніших символів України, маленьке диво, яке кожен може написати сам!

Це неповторний витвір народного мистецтва, це символ Всесвіту. Виготовлення писанок пов'язується з дохристиянським народним звичаєм зустрічати весну, з пробудженням землі, початком сільськогосподарських робіт, а пізніше - з Великоднем

Писанка вважається символом життя, сонця, безсмертя, любові і краси, весняного відродження, добра, щастя і містить глибокий зміст. Її дарують на знак перемир'я, побажання здоров'я, краси і сили, застосовують, як оберіг від лиха та стихій, для лікування різних недуг, від переляку і наговорів. Писанку також дарують дівчині, як свідчення кохання, і закопують в землю на добрий урожай. Її вручають на Великдень, як знак пошани, приязні та радості, зі словами "Христос Воскрес!".

 

Міст дружби – відеоконференція : Сміла (ліцей) – Кутаїсі (фізико-математична школа № 41)

Цього року уся європейська спільнота  еТwinning, до якої Україна долучилась у 2013 році, відзначає 10 річний ювілей програми, яка надає чудові можливості і вчителям, і учням реалізувати креативний підхід у навчанні.

Своєрідний ювілей відзначатиме і ліцей. 10 міжнародних проектів стали для ліцеїстів  справжньою школою в рамках неформальної освіти. GENDER GAP- один з них, робота в якому підходить до завершального етапу.

Починаючи  з листопада 2014 року іде кропітка та колаборативна робота учнів з 5 країн по створенню сайту GENDER GAP IN EUROPE, на якому відбувається не лише обмін відео- та фотоматеріалами, а й обговорення та коментування  подій по темах:

  • Жінки в політиці;
  • Стереотипи, пов’язані з вихованням дівчат і хлопців;
  • Гендерна нерівність на роботі;
  • Жінка дома;
  • Жінка та насильство та багато інших .

На сайті багато інформації про міста та школи  учасників проекту з Франції, Іспанії, Грузії, Туреччини та України.

Вивчення англійської мови в ліцеї сьогодні невід’ємно пов’язане з практичним її застосуванням під час реалізації проектів, у яких учні здобувають навички використання різних Інтернет сервісів.
19 березня 2015 року увійде в історію закладу як день першої відеоконференції в рамках проекту GENDER GAP, у якій взяли участь учні третього курсу нашого ліцею та учні фізико-математичної школи 41 з міста Кутаїсі, що в Грузії.

 

Ляльки-мотанки своїми руками

Цьогоріч євроклубівці ліцею долучилися до народних традицій та вирішили виготовляти  традиційні українські сувеніри своїми руками.  Зупинилися на виготовленні ляльок-мотанок.

У рамках роботи проекту тристороннього обміну Україна – Німеччина – Польща «Живемо в об’єднаній Європі» діти мають поділитися зі своїми партнерами по проекту знаннями та досвідом щодо традицій свого народу. А з давніх-давен відомо, що саме лялька є відображенням національної культури людства. Тому і створення кожної ляльки потребує глибокого вивчення традицій, історії побуту, костюма.

Лялька-мотанка здавен була оберегом в українській родині. Кожна матір робила для своєї дитини ляльку, щоб та гралася.

Вважають, що лялька є посередником між живими й тими, кого на цьому світі вже чи ще немає. Мотанка є втіленням добра і лагідності. Тому в ній закладений родовий, етнічний фактор любові і сподівань, віри в добро та захист від злих сил. Кожна лялечка була індивідуальним витвором, несхожим на інших ляльок.

 

Екологічний відбиток...

Нещодавно у ліцеї  відбувся Footprint Day,  у рамках якого пройшли різноманітні заходи:

  • Footprint game;
  • Тренінг «Екологічний відбиток»;
  • Художній марафон.

Епіграфом до проведених заходів стала відома фраза "Не можна вирішити проблему з тієї ж точки зору, яка створила її. Щоб вирішити її ти маєш думати інакше".

Тому й метою тренінгу було показати учням, як впливає людина  на природу, та познайомити ліцеїстів з даними щодо екологічного стану Землі. А також спрогнозувати можливі результати недбалого ставлення суспільства до глобальних проблем екології.

 
«ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець»

Сторінка 4 з 10