МАН


Навчальні тренінгові заняття в онлайн-режимі для учнів – членів Малої академії наук

У рамках науково-освітнього проекту «Всеукраїнські профільні очно-заочні школи Малої академії наук України» будуть проведені навчальні тренінгові заняття в онлайн-режимі для учнів – членів Малої академії наук.

Під час занять учасники матимуть можливість ознайомитися з рекомендаціями щодо:

  • оформлення науково-дослідницької роботи;
  • створення мультимедійної презентації;
  • методів повідомлення результатів дослідження;
  • особливостей проведення прилюдного захисту та умов його успішності.

 

Більш детальна інформація

 

Наукові відділення МАН учнівської молоді м. Сміла

Назва відділення Секція
Історії та географії Історія України
Археологія
Історичне краєзнавство
Географія та ландшафтознавство
Філософії та суспільствознавства Правознавство
Релігієзнавство та історія релігії
Технічних наук Інформаційно-телекомунікаційні системи та технології
Науково-технічна творчість та винахідництво
Комп’ютерних наук Комп'ютерні системи та мережі
Безпека інформаційних та телекомунікаційних систем
Технології програмування
Інформаційні системи, бази даних та системи штучного інтелекту
Internet-технології та WEB дизайн
Мультимедійні системи, навчальні та ігрові програми
Філології та мистецтвознавства Українська література
Фольклористика
Українська мова
Літературна творчість
Журналістика
Англійська мова
Математики Математика
Прикладна математика
Математичне моделювання
Фізики та астрономії Теоретична фізика
Експериментальна фізика
Астрономія та астрофізика
Аерофізика та космічні дослідження
Економіки Мікроекономіка та макроекономіка
Фінанси, грошовий обіг і кредит
Хімії та біології Загальна біологія
Біологія людини
Зоологія, ботаніка
Медицина
Психологія
Хімія
Екології та аграрних наук Екологія
Охорона довкілля та раціональне природокористування
Агрономія
Лісознавство
 

Витяг зі Статуту МАН учнівської молоді м. Сміла

Основні завдання
  • Створення умов для творчого самовдосконалення ліцеїстів;
  • Виявлення, розвиток та підтримка юних талантів та обдарувань;
  • Залучення ліцеїстів до науково–дослідницької діяльності;
  • Залучення ліцеїстів до інтелектуальних змагань, турнірів;
  • Пропаганда досягнень науки і техніки;
  • Пропаганда наукових досліджень учнівської молоді.


Форми діяльності

  • Індивідуальна робота учнів під керівництвом вчителів ліцею,спеціалістів ЧНУ, ЧДТУ, обласної науково-дослідної станції;
  • Регулярна робота секцій;
  • Конференції;
  • Конкурси;
  • Конкурси–захисти рефератів та науково–дослідницьких робіт;
  • Олімпіади;
  • Турніри


Відділення

  • філологічне: секції української мови та літератури, англійської мови, літературна творчість, мистецтвознавство;
  • фізико-математичне: секції фізики, математики, астрономії, економіки;
  • історико-географічне: секції історія України, правознавство, географія, археологія, геологія;
  • хіміко-біологічне: секції хімії, біології, екології, лісового та сільського господарства, медицини, психології;
  • основ інформатики та обчислювальної техніки.

 

 

Історія МАН

Мала академія наук України – загальнодержавний науково-громадський проект, спрямований на пошук, підтримку, сприяння творчому розвитку обдарованих, здібних до наукової діяльності учнів, школярів, студентів. Організаційно-правової форми не має. Діяльність здійснюється на основі наказів органів управління освітою, положень МОН України та рішень Президії Малої академії наук, які через центральний заклад направляються до регіональних підрозділів – територіальних відділень. Територіальні відділення діють як окремі юридичні особи або як структурні підрозділи інших позашкільних, вищих навчальних закладів, установ системи НАН України, МОН України, АПН України. Загальну координацію діяльності і організаційно-методичне керівництво проектом здійснює позашкільний навчальний заклад Мала академія учнівської молоді відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 31.12.2004 № 990 „Про вдосконалення діяльності Малої академії наук України”.
 

Мала академія наук учнівської молоді

1999
2000
2000
2001
2001
2002
2002
2003
2003
2004
2004
2005
2005
2006
2006
2007
2007
2008
2008
2009
2009
2010
2010
2011
2011
2012
2012
2013
2013
2014
2014
2015
2015
2016
2016
2017
Відділень 6 7 7 7 7 6 5 5 5 5 5 5 8 8 10 8 9
Кількість учнів 450 533 500 374 438 420 408 432 522 422 427 432 498 555 524 561 501
Кількість учителів 18 18 18 18 18 18 18 18 15 15 15 15 14 17 15 15 17
Викладачі ЧНУ 5 4 4 3 3 2 2 2 2 2 1 1 - - -
Кількість учасників ІІ етапу 19 30 26 28 29 30 33 24 35 33 28 29 43 43 36 39 46
Призери ІІ етапу 12 19 14 12 18 12 13 16 20 13 14 18 26 33 26 23 30
Кількість учасників ІІІ етапу 4 2 2 3 3 2 3 3 2 1 3 1 1 2 3
5
Призери ІІІ етапу 4 1 2 2 1 1 2 - 2 1 2 1
 

Результативність участі ліцеїстів у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН

Роки учасників Обласний конкурс Всеукраїнський
грамоти 3 2 1 учасників місце
2008-2009 11 - 5 - 1 - -
2009-2010 9 3 2 - 1 1 2
2010-2011 11 4 4 2 - - -
2011-2012 12 1 4 2 - - -
2012-2013 6 - 6 - - - -
2013-2014 9 3 3 2 - - -
2014-2015 7 - 2 - - - -
2015-2016 10 1 4 3 2 2 2
2016-2017
 

II етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів МАН у 2013-2014 н.р.

 
«ПочатокПопередня12НаступнаКінець»

Сторінка 1 з 2