|
У рамках науково-освітнього проекту «Всеукраїнські профільні очно-заочні школи Малої академії наук України» будуть проведені навчальні тренінгові заняття в онлайн-режимі для учнів – членів Малої академії наук.
Під час занять учасники матимуть можливість ознайомитися з рекомендаціями щодо:
- оформлення науково-дослідницької роботи;
- створення мультимедійної презентації;
- методів повідомлення результатів дослідження;
- особливостей проведення прилюдного захисту та умов його успішності.
Більш детальна інформація
|
Назва відділення | Секція |
Історії та географії |
Історія України |
Археологія |
Історичне краєзнавство |
Географія та ландшафтознавство |
Філософії та суспільствознавства |
Правознавство |
Релігієзнавство та історія релігії |
Технічних наук |
Інформаційно-телекомунікаційні системи та технології |
Науково-технічна творчість та винахідництво |
Комп’ютерних наук |
Комп'ютерні системи та мережі |
Безпека інформаційних та телекомунікаційних систем |
Технології програмування |
Інформаційні системи, бази даних та системи штучного інтелекту |
Internet-технології та WEB дизайн |
Мультимедійні системи, навчальні та ігрові програми |
Філології та мистецтвознавства |
Українська література |
Фольклористика |
Українська мова |
Літературна творчість |
Журналістика |
Англійська мова |
Математики |
Математика |
Прикладна математика |
Математичне моделювання |
Фізики та астрономії |
Теоретична фізика |
Експериментальна фізика |
Астрономія та астрофізика |
Аерофізика та космічні дослідження |
Економіки |
Мікроекономіка та макроекономіка |
Фінанси, грошовий обіг і кредит |
Хімії та біології |
Загальна біологія |
Біологія людини |
Зоологія, ботаніка |
Медицина |
Психологія |
Хімія |
Екології та аграрних наук |
Екологія |
Охорона довкілля та раціональне природокористування |
Агрономія |
Лісознавство |
|
Основні завдання
- Створення умов для творчого самовдосконалення ліцеїстів;
- Виявлення, розвиток та підтримка юних талантів та обдарувань;
- Залучення ліцеїстів до науково–дослідницької діяльності;
- Залучення ліцеїстів до інтелектуальних змагань, турнірів;
- Пропаганда досягнень науки і техніки;
- Пропаганда наукових досліджень учнівської молоді.
Форми діяльності
- Індивідуальна робота учнів під керівництвом вчителів ліцею,спеціалістів ЧНУ, ЧДТУ, обласної науково-дослідної станції;
- Регулярна робота секцій;
- Конференції;
- Конкурси;
- Конкурси–захисти рефератів та науково–дослідницьких робіт;
- Олімпіади;
- Турніри
Відділення
- філологічне: секції української мови та літератури, англійської мови, літературна творчість, мистецтвознавство;
- фізико-математичне: секції фізики, математики, астрономії, економіки;
- історико-географічне: секції історія України, правознавство, географія, археологія, геологія;
- хіміко-біологічне: секції хімії, біології, екології, лісового та сільського господарства, медицини, психології;
- основ інформатики та обчислювальної техніки.
|
Мала академія наук України – загальнодержавний науково-громадський проект, спрямований на пошук, підтримку, сприяння творчому розвитку обдарованих, здібних до наукової діяльності учнів, школярів, студентів. Організаційно-правової форми не має. Діяльність здійснюється на основі наказів органів управління освітою, положень МОН України та рішень Президії Малої академії наук, які через центральний заклад направляються до регіональних підрозділів – територіальних відділень. Територіальні відділення діють як окремі юридичні особи або як структурні підрозділи інших позашкільних, вищих навчальних закладів, установ системи НАН України, МОН України, АПН України. Загальну координацію діяльності і організаційно-методичне керівництво проектом здійснює позашкільний навчальний заклад Мала академія учнівської молоді відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 31.12.2004 № 990 „Про вдосконалення діяльності Малої академії наук України”.
|
| 1999 2000 | 2000 2001 | 2001 2002 | 2002 2003 | 2003 2004 | 2004 2005 | 2005 2006 | 2006 2007 | 2007 2008 | 2008 2009 | 2009 2010 | 2010 2011 | 2011 2012 | 2012 2013 | 2013 2014 | 2014 2015 | 2015 2016 | 2016 2017 |
Відділень |
6 |
7 |
7 |
7 |
7 |
6 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
8 |
8 |
10 |
8 |
9 |
|
Кількість учнів |
450 |
533 |
500 |
374 |
438 |
420 |
408 |
432 |
522 |
422 |
427 |
432 |
498 |
555 |
524 |
561 |
501 |
|
Кількість учителів |
18 |
18 |
18 |
18 |
18 |
18 |
18 |
18 |
15 |
15 |
15 |
15 |
14 |
17 |
15 |
15 |
17 |
|
Викладачі ЧНУ |
5 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
— |
— |
- |
- |
- |
|
Кількість учасників ІІ етапу |
19 |
30 |
26 |
28 |
29 |
30 |
33 |
24 |
35 |
33 |
28 |
29 |
43 |
43 |
36 |
39 |
46 |
|
Призери ІІ етапу |
12 |
19 |
14 |
12 |
18 |
12 |
13 |
16 |
20 |
13 |
14 |
18 |
26 |
33 |
26 |
23 |
30 |
|
Кількість учасників ІІІ етапу |
4 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
1 |
3 |
|
1 |
1 |
2 |
3
|
5 |
|
Призери ІІІ етапу |
4 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
|
|
2 |
- |
2 |
|
|
|
1 |
2 |
1 |
|
|
Роки | учасників | Обласний конкурс | Всеукраїнський |
грамоти | 3 | 2 | 1 | учасників | місце |
2008-2009 |
11 |
- |
5 |
- |
1 |
- |
- |
2009-2010 |
9 |
3 |
2 |
- |
1 |
1 |
2 |
2010-2011 |
11 |
4 |
4 |
2 |
- |
- |
- |
2011-2012 |
12 |
1 |
4 |
2 |
- |
- |
- |
2012-2013 |
6 |
- |
6 |
- |
- |
- |
- |
2013-2014 |
9 |
3 |
3 |
2 |
- |
- |
- |
2014-2015 |
7 |
- |
2 |
- |
- |
- |
- |
2015-2016 |
10 |
1 |
4 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2016-2017 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сторінка 1 з 2 |