Зразок диктанту
| Диктант. Нова садиба. Як гарно тепер на новій садибі! Василько любить залізти на вишню і, заховавшись у зеленій гущавині, ласувати соковитими ягодами. І там, і тут, і над тобою ледь-ледь гойдаються вони, виблискуючи глянцем, як чудесні сережки. А під тином, де не скопано, свій особливий, ніким не саджений і не политий город. Тут і лісова цибуля, і зелений щавель, і дика морква. Його вабили ці непомітні рослини. Цікаво було, як вони росли, пнулися до сонця, розцвітали. Ви ж, напевно, не знаєте, як цвіте дика морква? її суцвіття - це кругла зелена куля. Потім куля розкривалась, і це була вже не куля, а зелений кошичок. Мине день-другий, і глянь - розцвів кошичок, викинувши кашку цвіту, і тепер це не кошичок, а біла долоня дитини. Ось які дивовижні рослини знаходив Василько під тином.
128 слів. ( За О. Донченком ) | | Зразок завдання з біології | Виконайте тестові завдання, дотримуючись таких правил: виберіть варіанти , на Вашу думку, правильних відповідей на кожне завдання та занесіть їх до таблиці. (За кожну правильну відповідь зараховується 1 бал.) Бал за відповідь не зараховується у випадках: відповідь неправильна або її немає; варіант відповіді записаний олівцем, а не авторучкою; в полі для відповіді трапляються будь-які виправлення та сторонні позначки.
- Рослини - це:
а) рід організмів; б) родина організмів; в) клас організмів; г) царство організмів. - Класифікувати організм - це визначити його:
а)середовище життя; б) спосіб живлення; в) місце у системі органічного світу;г) хімічний склад. - До генеративних органів рослин належать:
а) корінь; б)квітка; в) пагін. - Поглинання поживних речовин із ґрунту в рослин забезпечує:
а) корінь; б) стебло; в) листок; г) квітка. - Рослини засвоюють вуглекислий газ під час:
а) фотосинтезу; б) дихання; в) транспірації. - Суцвіття волоть належить до:
а) складних суцвіть; б) простих суцвіть; в) це одна квітка. - Фітогормони - це біологічно активні сполуки, які рослина:
а) отримує з ґрунту; б) отримує з повітря; в) синтезує самостійно. - Квітки - це видозміна:
а) кореня; б) листка; в) пагона; - До багатоклітинних водоростей належать:
а) хлорела; б) вольвокс; в) саргасум. - Тільки багатоклітинні види є серед водоростей:
а) зелених; б) бурих; в) червоних; г) діатомових. - Хлоропласти у водоростей бувають:
а) тільки червоного кольору; б) тільки зеленого кольору; в) тільки безбарвні; г) червоного, зеленого, жовто-бурого та інших кольорів. - Зелені водорості у своїх клітинах запасають:
а) крохмаль; б) багрянковий крохмаль; в) ламінарин. ІЗ.Справжніх коренів не мають: а) мохоподібні; б) папоротеподібні; в) хвощеподібні; г) плауноподібні. - Сфагнум сприяє заболочуванню місцевості, тому що накопичує воду в:
а) коренях; б) ризоїдах; в) стеблі; г) листках. - До листопадних рослин належить:
а) сосна; б) ялина; в) модрина. - «Шишкоягода» ялівцю - це:
а) видозміна пагона; б) видозміна листка; в) плід. - Подвійне запліднення притаманне:
а) покритонасінним; б) голонасінним; в) мохоподібним; г) папоротеподібним. - Більшості дводольних рослин притаманне жилкування:
а) сітчасте; б) дугове. - Покритонасінні відрізняються від папоротеподібних тим, що: а) серед них є як трав'янисті, так і дерев'янисті форми;
б) їм притаманне подвійне запліднення; в) здатні утворювати спори. - Плід коробочка характерний для:
а) картоплі; б) помідорів; в) блекоти. - Не утворюють мікоризу з вищими рослинами:
а) печериці;б) підберезники; в) підосичники. - Клітини водоростей у складі лишайника розташовані у:
а)верхній кірочці; б) нижній кірочці; в) серцевині. - До фотосинтезу здатні:
а) ціанобактерії; б) бульбочкові бактерії; в) кишкова паличка. - Бактерії розмножуються:
а) спорами; б) поділом клітин; в) вегетативно. - Найродючішими ґрунтами України:
а) сірі лісові; б) буроземи; в) чорноземи; г) каштанові.
| Зразок завдання з математики | Екзамен з математики складається з трьох турів: 1-й тур – тести (мета: перевірити засвоєння учнями основних тем курсу алгебри та геометрії, знання основних формул та понять) 2-й тур – логічний (мета: перевірити розвиток мислення, насамперед логічного, просторової уяви, алгоритмічної культури) 3-й тур – контрольна робота (мета: діагностика знань і умінь, розв’язування задач підвищеного рівня) Основні вимоги до математичної підготовки учнів. Звичайні дроби Учні повинні уміти:
- читати і записувати звичайні дроби;
- застосовувати основну властивість дробу до скорочення дробів і зведення дробів до спільного знаменника;
- додавати і віднімати звичайні дроби, виконувати множення і ділення звичайних дробів;
- порівнювати дроби;
- записувати звичайні дроби у вигляді десяткових і навпаки;
- розв'язувати основні задачі на дроби.
Відношення і пропорції Учні повинні уміти:
- записувати відсотки у вигляді звичайного і десяткового дробів та будь-яке число у вигляді відсотка;
- розв'язувати три основні задачі на відсотки;
- знаходити невідомий член пропорції;
- розв'язувати задачі на пропорційні величини.
Рівняння Учні повинні уміти:
- розпізнавати та розв'язувати лінійні рівняння з однією змінною;
- перевіряти, чи є дане число коренем рівняння;
- розв'язувати текстові задачі на складання лінійних рівнянь з однією змінною.
Цілі вирази Учні повинні уміти:
- записувати суму, різницю, добуток двох цілих раціональних виразів;
- обчислювати значення цілого раціонального виразу підстановкоюзначень змінних;
- розкривати дужки, брати в дужки, зводити подібні члени;
- записувати добуток однакових множників у вигляді степеня;
- виконувати множення степенів з однаковою основою;
- підносити до степеня степінь і добуток;
- розпізнавати одночлен серед виразів;
- знаходити степінь одночлена.
Розкладання многочленів на множники Учні повинні уміти:
- розкладати многочлен на множники різними способами.
Системи лінійних рівнянь з двома змінними Учні повинні уміти:
- розпізнавати рівняння з двома змінними серед інших рівнянь;
- перевіряти, чи є дана пара чисел розв'язком рівняння з двома змінними;
- розв'язувати системи двох лінійних рівнянь з двома змінними графічно, способом підстановки і способом додавання;
- розв'язувати текстові задачі за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними.
Найпростіші геометричні фігури та їх властивості Учні повинні уміти :
- зображати та знаходити на малюнках точки, прямі, відрізки, півпрямі, встановлювати і характеризувати взаємне розміщення вказаних у змісті фігур;
- застосовувати одержані знання до розв'язування задач.
Трикутники Учні повинні уміти :
- зображати та знаходити на малюнках рівносторонні, рівнобедрені, прямокутні трикутники та їх елементи;
- застосовувати властивості трикутників та їх елементів, паралельних прямих, кутів, утворених при перетині паралельних
- прямих січною до розв'язування задач;
- доводити рівність трикутників, паралельність прямих, спираючись на відповідні ознаки.
Геометричні побудови Учні повинні уміти :
- зображати на малюнках коло та його елементи;
- застосовувати властивості вписаного (описаного) кола до розв'язування задач;
- розв'язувати основні задачі на побудову.
Завантажити зразок завдання
|
|