Головна Новини Екологічна стежка на берегах Сріблянки.

Екологічна стежка на берегах Сріблянки.

Автор: Svetlana   
Четвер, 08 червня 2017 13:04

Уже другий тиждень поспіль триває робота Літньої наукової школи  ліцею «Паросток».

Згідно плану роботи учнів І-Б курсу над проектом «Таємниці природи», було здійснено пізнавальну екскурсію екологічною стежкою. Мета екскурсії: дослідження екосистем околиць міста Сміли та збір матеріалів для подальшого дослідження лучної та водної екосистеми нашої місцевості.

Екологічна стежка нараховувала 8 стоянок уздовж залізничного насипу та річки Сріблянки, притоки річки Тясмин.
На першій зупинці за допомогою рамочного методу ліцеїсти визначали видовий склад лучного біогеоценозу. Юні дослідниці підрахували домінантні види рослин та відшукали дикорослу рослину-мандрівника, завезену до нас залізничними потягами.

Незабутнє враження на дітей справило екологічне містечко, створене навпроти свого будинку  жителькою вулиці Орлова. Із розповіді «пластикової майстрині» учні  дізналися, що на створення пластикових пальм, декоративних фантастичних кущів і дерев, лелек та лебеді використано більше тисячі пластикових пляшок та упаковок. Дитячі знання про вторинне використання пакувальних матеріалів, які здобули на уроках сталого розвитку в проекті «Друге життя пластиковим упаковкам», стали набагато ширшими.

На екостежині траплялися сліди антропогенного впливу людини на природу, стихійні сміттєзвалища. З огляду на побачене, було сплановано проведення наступного екологічного десанту «Рідному місту бути чистим!» щодо привернення уваги громади міста до проблеми забруднення околиць Сміли та прибережної зони річок Сріблянки та Тясмина  побутовими відходами.

На стоянці «Вікове дерево» проведено дослідження екологічних ніш Верби гостролистої (лат. Salixacutifolia). На даному екологічному консорті (домінантному дереві)  було нараховано  5 екологічних ніш: комахи листогризи, комахи короїди, дупла птахів,  комахи та черви  підстилки дерева.

Вивчаючи гідробіонтів (жителів екосистеми річки Сріблянки), було взято проби води для подальшого її мікроскопічного дослідження вже у стінах ліцею за допомогою спеціальних приладів.

Спілкування із бабусею, жителькою прибережної зони річки, відкрило багато цікавого. Усі ще раз переконалися, що  наша Сріблянка міліє, тому що  не чиститься її русло, а ще вона страждає від  побутового скиду решток. Єдині джерела на правому березі, сліди давнього вулкану,  допомагають підтримувати водний баланс річки. Тут поселилися дві сім’ї лебедів, і у них цьогоріч уже є малеча. Ліцеїсти із захопленням спостерігали, як лебідь гордо пропливав на протилежному боці річечки, а при наближенні риболовецького човна сміливо кидався на нього, намагаючись відігнати від самочки з лебедятами.

Стомлені та збагачені новими знаннями від спілкування з природою, усі повернулися до ліцею, обмінюючись враженнями від почутого, побаченого та очікуючи нових подорожей.

Екологічна стежка на берегах Сріблянки.
Уже другий тиждень поспіль триває робота Літньої наукової школи  ліцею «Паросток».
Згідно плану роботи учнів І-Б курсу над проектом «Таємниці природи», було здійснено пізнавальну екскурсію екологічною стежкою. Мета екскурсії: дослідження екосистем околиць міста Сміли та збір матеріалів для подальшого дослідження лучної та водної екосистеми нашої місцевості.
Екологічна стежка нараховувала 8 стоянок уздовж залізничного насипу та річки Сріблянки, притоки річки Тясмин.
На першій зупинці за допомогою рамочного методу ліцеїсти визначали видовий склад лучного біогеоценозу. Юні дослідниці підрахували домінантні види рослин та відшукали дикорослу рослину-мандрівника, завезену до нас залізничними потягами.
Незабутнє враження на дітей справило екологічне містечко, створене навпроти свого будинку  жителькою вулиці Орлова. Із розповіді «пластикової майстрині» учні  дізналися, що на створення пластикових пальм, декоративних фантастичних кущів і дерев, лелек та лебеді використано більше тисячі пластикових пляшок та упаковок. Дитячі знання про вторинне використання пакувальних матеріалів, які здобули на уроках сталого розвитку в проекті «Друге життя пластиковим упаковкам», стали набагато ширшими.
На екостежині траплялися сліди антропогенного впливу людини на природу, стихійні сміттєзвалища. З огляду на побачене, було сплановано проведення наступного екологічного десанту «Рідному місту бути чистим!» щодо привернення уваги громади міста до проблеми забруднення околиць Сміли та прибережної зони річок Сріблянки та Тясмина  побутовими відходами.
На стоянці «Вікове дерево» проведено дослідження екологічних ніш Верби гостролистої (лат. Salixacutifolia). На даному екологічному консорті (домінантному дереві)  було нараховано  5 екологічних ніш: комахи листогризи, комахи короїди, дупла птахів,  комахи та черви  підстилки дерева.
Вивчаючи гідробіонтів (жителів екосистеми річки Сріблянки), було взято проби води для подальшого її мікроскопічного дослідження вже у стінах ліцею за допомогою спеціальних приладів.
Спілкування із бабусею, жителькою прибережної зони річки, відкрило багато цікавого. Усі ще раз переконалися, що  наша Сріблянка міліє, тому що  не чиститься її русло, а ще вона страждає від  побутового скиду решток. Єдині джерела на правому березі, сліди давнього вулкану,  допомагають підтримувати водний баланс річки. Тут поселилися дві сім’ї лебедів, і у них цьогоріч уже є малеча. Ліцеїсти із захопленням спостерігали, як лебідь гордо пропливав на протилежному боці річечки, а при наближенні риболовецького човна сміливо кидався на нього, намагаючись відігнати від самочки з лебедятами.
Стомлені та збагачені новими знаннями від спілкування з природою, усі повернулися до ліцею, обмінюючись враженнями від почутого, побаченого та очікуючи нових подорожей.
Екологічна стежка на берегах Сріблянки.
Уже другий тиждень поспіль триває робота Літньої наукової школи  ліцею «Паросток».
Згідно плану роботи учнів І-Б курсу над проектом «Таємниці природи», було здійснено пізнавальну екскурсію екологічною стежкою. Мета екскурсії: дослідження екосистем околиць міста Сміли та збір матеріалів для подальшого дослідження лучної та водної екосистеми нашої місцевості.
Екологічна стежка нараховувала 8 стоянок уздовж залізничного насипу та річки Сріблянки, притоки річки Тясмин.
На першій зупинці за допомогою рамочного методу ліцеїсти визначали видовий склад лучного біогеоценозу. Юні дослідниці підрахували домінантні види рослин та відшукали дикорослу рослину-мандрівника, завезену до нас залізничними потягами.
Незабутнє враження на дітей справило екологічне містечко, створене навпроти свого будинку  жителькою вулиці Орлова. Із розповіді «пластикової майстрині» учні  дізналися, що на створення пластикових пальм, декоративних фантастичних кущів і дерев, лелек та лебеді використано більше тисячі пластикових пляшок та упаковок. Дитячі знання про вторинне використання пакувальних матеріалів, які здобули на уроках сталого розвитку в проекті «Друге життя пластиковим упаковкам», стали набагато ширшими.
На екостежині траплялися сліди антропогенного впливу людини на природу, стихійні сміттєзвалища. З огляду на побачене, було сплановано проведення наступного екологічного десанту «Рідному місту бути чистим!» щодо привернення уваги громади міста до проблеми забруднення околиць Сміли та прибережної зони річок Сріблянки та Тясмина  побутовими відходами.
На стоянці «Вікове дерево» проведено дослідження екологічних ніш Верби гостролистої (лат. Salixacutifolia). На даному екологічному консорті (домінантному дереві)  було нараховано  5 екологічних ніш: комахи листогризи, комахи короїди, дупла птахів,  комахи та черви  підстилки дерева.
Вивчаючи гідробіонтів (жителів екосистеми річки Сріблянки), було взято проби води для подальшого її мікроскопічного дослідження вже у стінах ліцею за допомогою спеціальних приладів.
Спілкування із бабусею, жителькою прибережної зони річки, відкрило багато цікавого. Усі ще раз переконалися, що  наша Сріблянка міліє, тому що  не чиститься її русло, а ще вона страждає від  побутового скиду решток. Єдині джерела на правому березі, сліди давнього вулкану,  допомагають підтримувати водний баланс річки. Тут поселилися дві сім’ї лебедів, і у них цьогоріч уже є малеча. Ліцеїсти із захопленням спостерігали, як лебідь гордо пропливав на протилежному боці річечки, а при наближенні риболовецького човна сміливо кидався на нього, намагаючись відігнати від самочки з лебедятами.
Стомлені та збагачені новими знаннями від спілкування з природою, усі повернулися до ліцею, обмінюючись враженнями від почутого, побаченого та очікуючи нових подорожей.