Цього року День Європи у ліцеї святкували 11 травня. Ця дата була обрана не просто так, адже саме 11 травня було підтверджено візову лібералізацію для України. І це останній законодавчий крок перед підписанням на наступному тижні.
Творчим генератором та головним виконавцем євродня стали євроклубівці на чолі зі своїм творчим наставником, учителем англійської мови, Тетяною Євгенівною Ярмиш.
Розпочалося усе з організаційної лінійки, де було оголошено план роботи Дня та ознайомлено з програмою заходів. Цього дня вхід до ліцею прикрашали прапорці Євросоюзу, а у фойє усе нагадувало про свято.
Розпочали із наймолодших ліцеїстів – учнів І-х курсів. Їхнє завдання полягало у тому, що вони мали скласти Євродоміно. А допомагали їм у цьому вже досвідчені євроклубівці – учні ІV-М курсу – Дмитро Чубін, Артем Журавський, Валерія Нюкіна та Владислава Осадча.
Паралельно з цим заходом у кабінеті англійської мови, так званому серці ліцейного євроклубу «Ми – разом!», розгорнулося справжнє художньо-мистецьке дійство. Ліцеїсти створювали «Дерево розмаїття». 15 учнів І-ІІІ курсів старанно розмальовували заздалегіть підготовлені фігурки людей. А родзинка полягала у тому, що вбрання цих «ляльок» потрібно було розфарбувати у кольори прапорів країн Європи. Саме так ліцеїсти показували розмаїття національностей, що ці країни населяють.
А потім усю цю яскраву феєрію кольорів було прилаштовано на стіну кабінету англійської мови, де вже було створено міцний стовбур дерева, що триматиме це розмаїття.
Загалом вийшла гарна картина, яка і стала символом усіх народів та національностей, що проживають у країнах Європи.
Ще одним заходом, який припав до вподоби був квест «Європобігеньки», участь у якому взяли 14 осіб з І-ІІІ курсів.
Мета євроквесту – створити карту країн Європи. Для цього загдалегіть було підготовлено контури країн, які розташувалися у різних куточках-схованках: «Біля Сонечка», «Планета розуміння», «Центр історії закладу», «З ювілеєм e*Twinning», «На згадку від якогось ІV-Б», «Оаза між трьох стін» та «Філіал «Рошен» у ліцеї».
Ліцеїсти вправно справилися з поставленою метою, створили карту країн Європи та презентували своє творіння під час підсумкової лінійки у кінці робочого дня.
Не менш захопливим виявився і брейн-ринг «Євробатл», участь у якому взяли учні ІІІ-Б та ІІІ-М курсів. Було створено три команди, які й змагалися між собою щодо своєї обізнаності у питаннях європейської інтеграції та країн Європи.
Гра проходила у декілька турів: І тур – географічний ІІ тур – історичний ІІІ тур – унікальний ІV тур – мистецтвознавчий V тур – відгадайка… (слід було відгадати, якій країні належить прапор, у якій країні розташована та чи інша архітектурна споруда чи у якій країні готують ту чи іншу страву…)
Усі команди були на висоті: «Еліт» - 39,5б., «Романовичі» - 38,5б., «Пупси» - 36б.
Цього ж дня ліцеїсти, взявши до рук євроскриньки, пішли у місто, щоб провести цікаве, на нашу думку, опитування, що стосувалося питання вступу України до Євросоюзу.
Містянам задавали запитання: • Чи вважаєте ви, що безвіз вплине на ваше життя? • Чи скористаєтеся ви найближчим часом безвізовим режимом? • Чи плануєте ви знайти роботу у Європі? • Чи згодні ви з думкою про те, що вищу освіту краще здобувати в одній з країн Європи, ніж в Україні? • Чи раді ви тому, що Євробачення цього року проходить в Україні?
Відповіді смілян були неоднозначними. Дехто відмовлявся взагалі відповідати, дехто замислювався з приводу поставлених запитань, дехто взагалі не переймається проблемами безвізу.
Приємно було те, що молодь охоче давала відповіді. Значить їм не байдуже, як ми будемо жити і розвиватися далі. А на самкінець Дня Європи ліцеїсти створили «Манекен-челендж», так званий стоп-кадр, що мав назву «Одна мить із життя ліцею». Це було круто…
Підсумки такого насиченого, сповненого емоціями та різноманітними заходами дня підвели під час підсумкової лінійки, де ліцеїсти і дізналися, що ж думають сміляни з приводу інтеграції України до Євросоюзу.
День промайнув, неначе одна мить. Але емоції, отримані у процесі його проведення, не залишили байдужими тих, хто приєднався до його створення та втілення в життя.
|